Spørgsmål til vores Box from Home pakker? Få svarene her

Her på siden går vi lidt i dybden med svar på de spørgsmål vi møder i dagligdagen – hvis du savner et svar, så ring meget gerne på +45 7370 9723 eller send os en mail på info@lovefromhome.dk.

Top 5 spørgsmål

Hvad er Love from Home?

Love from Home er et simpelt abonnement hvor du som forældre, bedsteforældre eller med anden tilknytning kan sende dine kære en månedlig pakke med “hygge, nødvendigeheder og små, lækre overraskelser”. Vores mission er at gøre det let for forældre/pårørende at hjælpe de unge mennesker der flytter hjemmefra, så de nemmere kommer igang med at deres eget liv væk fra forældrene.

Hvad er fordelene i jeres abonnement?
  • Du hjælper ungerne igennem måneden med noget praktisk, lækkert og overraskende
  • De unge vil sætte stor pris på en hjælpende hånd sidst på måneden hvor der ofte er lavvande
  • Du slipper for indkøb – vi skal nok finde noget de unge vil elske
  • Du slipper for at stå i kø i supermarkedet eller på postkontoret for at få sendt en pakke
  • Du undgår et skulle sende penge, som måske bare kommer det lokale Crazy Daisy tilgode…
  • Mere tid til dig selv
  • Ingen binding, du kan til enhver tid opsige eller sætte abonnementet på pause.
Hvor lang tid binder jeg mig?

Dit abonnement hos Love from Home er 100% uden binding. Du bestemmer over dit abonnement, og du kan til enhver tid sætte det på pause eller stoppe det helt. Vær dog opmærksom på at dit abonnement skal opsiges senest den 10. i måneden.

Hvor meget koster en Box from Home pakke??

Pakken koster 299,- kroner inkl. moms.
Fragten er altid 50,- kroner, som dækker levering lige til døren hos dit barn.

Husk at du til enhver tid, kan sætte dit abonnement på pause eller opsige det helt.

Hvornår skal jeg bestille for at få en box i indeværende måned?

Bestilling til og med den 10. i måneden

Hvis du bestiller et abonnement til og med den 10. i indeværende måned, så sendes pakken ud sidst på måneden. Eksempel: Du bestiller den 8. august. Pakken sendes ca. 23. august.

Bestilling efter den 10. i måneden

Hvis du bestiller efter den 10. i indeværende måned, sendes pakken først i næste måned. Eksempel: Du bestiller den 14. august. Pakken sendes ca. 23. september.

Spørgsmål til indholdet

Hvad er der i min kommende pakke?

Vi synes, at en stor del af oplevelsen ved at sende en månedlige pakke, er spændingen omkring det, og overraskelsen i hvad pakken nu gemmer på. Derfor holder vi indholdet for os selv, indtil vi er klar til at sende pakken til den unge. Du kan se tidligere pakker og vores tanker og ideer omkring indholdet her.

Produkterne vil hver måned variere, så der er aldrig to ens bokse.

Kan jeg selv vælge hvad der er i min pakke?

Vi bygger altid den samme pakke til alle, men vi prøver at lytte til hvad de unge mennesker ønsker og synes er fedt – det prøver vi at tilpasse vores pakker efter. Vi vil dog frygtelig gerne lytte til dine gode ideer på info@lovefromhome.dk.

Skulle der være en enkelt vare i der ikke lige passer eller falder udenfor dit barns smag, er der sikkert en ven eller veninde der kan bruge det.

Spørgsmål til medlemskabet

Hvordan bliver jeg medlem?

Du bestiller blot en pakke her.

Gennemfør oprettelsesforløbet og vi er klar til at sende en pakke til dit barn.

Problemer? Kontakt os straks på +45 7370 9723 eller info@lovefromhome.dk.

Får modtageren besked når jeg opretter et abonnement?

Nej, ikke på bestillingstidpunktet!

Vi sender en mail til dit barn når vi har sendt pakken (omkring den 23. i måneden), så han/hun ved besked om at noget er på vej – og at det er fra dig.

Hvornår på måneden vil mit barn modtage pakken?

Vi udsender pakkerne ca. den 23. i måneden, så pakkerne er fremme inden månedens udgang, så de unge har lidt ekstra mad & hygge når kontoen måske er ved at være lidt lavvandet…

Hvordan vil pengene blive hævet på min konto?

Penge for dit månedsabonnement hæves d. 11. i hver måned.

Holder I mig ajour med abonnementet selvom det ikke er mig der er modtager?

Du er med i hele forløbet, så du løbende orienteres om hvad der sker. Du får fx et billede af kasser og indholdet inden vi sender den ud til dit barn.

Hvordan opsiger jeg mit abonnement?

Du ringer til os på +45 7370 9723 eller skriver til info@lovefromhome.dk – så ordner vi det for dig. Du får en skriftligt bekræftelse på opsigelsen.

Hvordan sætter jeg et abonnement på pause?

Så ringer du til os på +45 7370 9723, så sætter vi det straks på pause. Du kan også sende besked til os på info@lovefromhome.dk

Hvordan ændrer jeg leveringsadresse?

Så ringer du til os på +45 7370 9723 og fortæller os den nye adresse. Du kan også sende den til os på info@lovefromhome.dk

Kan jeg sende en pakke tilbage?

Nej – der er ikke fortrydelsesret ved aftaler om levering af fødevarer, drikkevarer eller andre varer til husholdningens løbende forbrug. Men vi vil utroligt gerne høre fra dig hvis du eller barnet er utilfreds, så vi kan blive klogere på hvad der efterspørges!

Spørgsmål til betaling

Hvordan kan jeg betale på Love from Home?

På Love from Home kan du betale med Dankort, Visakort, Masterkort, Diners og American Express når du opretter et abonnement. Betaling med debet-eller kreditkort er gebyrfrit (dog kan der forekomme gebyr på betaling med firmakort).

Er det sikkert at bruge mit Visakort når jeg handler hos jer?

Ja, det er helt sikkert at handle hos Love from Home. Betalingen med kort foregår via en sikret side, idet al kommunikation mellem vores betalingssystem og kortindehaveren foregår via en krypteret SSL forbindelse (Secure Socket Layer). Det er kun vores tredje parts betalingssystem (NETS & Reepay), der har adgang til data vedr. betalingen. Hverken Love from Home eller andre uvedkommende har mulighed for at se de data der udveksles. har du spørgsmål om betalingssystemet, så skriv endelig til os på info@lovefromhome.dk.

Hvordan ændrer jeg mit betalingskort ved udløb?

Du får helt automatisk en mail fra vores abonnementsystem, når dit kort er ved at udløbe. Så kan du sagtens nå at skifte kortet inden vi skal trække pengene for abonnementet.

Kontakt & samarbejde

Jeg vil rigtig gerne tale med en Love from Home medarbejder

– og vi vil rigtig gerne tale med dig.

Ring gerne til os på tlf. 7370 9723 (hverdage 8-16). Vi glæder os til at tale med dig.

Jeg har gode idéer til nyt og spændende indhold til pakkerne!

Dejligt – vi glæder os til at høre meget mere om dine idéer. Send os en mail på info@lovefromhome.dk.

Kan jeg blive leverandør til Love from Home?

Hvis du har et brændende godt produkt og en spændende historie, vil vi gerne i kontakt med dig. Som leverandør til Love from Home får du dit produkt eksponeret for en dejlig skare af unge mennesker.

Kontakt os på +45 7370 9723 eller info@lovefromhome.dk.

Køb Box from Home her.